ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ У СВІТЛІ ПРИНЦИПІВ БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ

  • А. К. Казанчан Херсонський державний морський інститут
  • А. О. Молчанов Херсонський державний морський інститут
Ключові слова: Болонський процес, якість вищої освіти

Анотація

У статті проаналізовано на прикладі організації навчального процесу з креслення на всіх його етапах, від початкової стадії у довузівській системі підготовки до професійної у вищих навчальних закладах різних рівнів акредитації, якісний стан навчального процесу і відповідність його вимогам ідей Болонського процесу. Автори доводять на численних прикладах необхідність переходу на нові технології оволодіння знаннями.

Посилання

Модернизация высшего образования Украины и Болонский процесс / [М.Ф. Степко, Я.Я. Болюбаш, К.М. Левкивскийидр.] // Образование Украины. −No 60−61. −С. 4−6.

Бадмаев Б.Ц. Психология и методика ускоренного обучения. − М. : Владос, 1998. − 86 с.

Казанчан А.К. Методологічну концепцію діалектичної єдності теорії і практики – в повсякденне життя (на прикладі навчального процесу з креслення): матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції [«Становлення якісного освітянського середовища як об’єкт педагогічного дослідження»]. – Херсон : Айлант, 2006. – вип. 9. – С. 266–269.

Мороз І.В. Структура дипломних, кваліфікаційних робіт та вимоги до їх написання, оформлення і захисту. – К. : Видавництво „Курс”, 1997. – 56 с.

Анисимов М.В., Анисимова Л.М. Креслення : підручник. −К.: Вища школа, 1998. − 239 с.

Машиностроительное черчение : учебное пособие для вузов/ С.А. Фролов, А.В. Воинов, Е.Д. Феоктистова. – М. : Машиностроение, 1981. – 304 с.

Опубліковано
2009-11-24