ВИКЛАДАЧ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ: РЕАЛІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ

  • Є. П. Голобородько Південноукраїнський регіональний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів
Ключові слова: професійне самовизначення, професійне становлення, кваліфікована професійна діяльність

Анотація

У статті розкриваються основні напрямки та функції науково-педагогічної діяльності сучасного викладача ВНЗ та накреслюються перспективи забезпечення умов його подальшого зростання.

Посилання

Закон про вищу освіту // Освіта. – 20-27 лютого 2002 р.

Сучасна вища школа : психолого-педагогічні аспекти : монографія [заред. Н.І. Никало]. – К., 1999.

Вітвицька C.C. Основи педагогіки вищої школи. – К., 2003.

Манушин Э., Добряков А. Модель под готовки элитного специалиста // Высшее образованиев России. – 2007. – No 8.

Приходько В., Шевченко С. Ранжування ВНЗ як інструмент державно-громадянського управління якістю вищої освіти // Вищаосвіта. – 2008. – No 7.

Опубліковано
2009-11-24