ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНОГО ФЕНОМЕНА АНТИЧНОЇ МІФОЛОГІЇ І КУЛЬТУРИ (ДО ПИТАННЯ ПРО СПЕЦІАЛЬНЕ ВИВЧЕННЯ АНТИЧНОСТІ В СУЧАСНІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ТА ВИЩІЙ ШКОЛАХ)
Анотація
У даній|теперішній| статті розглядаються|розглядують| теоретичні і методологічні основи вивчення античної міфології і культури як спеціального розробленого предмету для системи середньої і вищої історичної і філологічної гуманітарної освіти в цілому|загалом||утворення|. Автор доводить на численних|багаточисельних| прикладах|зразках| з|із| вітчизняного і зарубіжного досвіду|досліду| викладання дисциплін античного циклу важливість спеціального, системного вивчення культурної спадщини античності у всьому його різноманітті.
Посилання
Пометун Е.И. Школьное историческое образование в Украине. Пути развития и проблемы. – Луганск : Изд-во Восточно-украинского университета, 1995.
Пометун О.І., Фрейман Г. Методика навчання історії вшколі. – К. : Генеза, 2005.
Куликова Л.Б. История начиналась с мифов : учебное пособие [в 4-хчастях]. – Симферополь : МСП «НАТА», 2001-2003 гг.
Куликова Л.Б. Исторический словарь школьника. Античная история и мифология. – М. : Советский спорт, 2002.
Куликова Л.Б. Классическая греко-римская мифология в структуре школьного исторического образования : монография. – К. : Университетскоеизд-во «Пульсары», 2002.
Куликова Л.Б. Классическое гуманитарное образование. История, опыт, традиции. Монография. – К. : Университетско еизд-во «Пульсары», 2000.
Кулікова Л.Б. Програма з класичної греко-римської міфології. (Для середніх шкіл, гімназій та ліцеїв) // Завуч. – К., 2002. – No 16.
Кулікова Л.Б. Програма з класичної греко-римсько їміфології. (Для початкової школи) // Бібліотека вчителя початкової школи – К., 2003. – No 11.
Кулікова Л.Б. Програма з класичної греко-римської міфології. (Для середніх шкіл, гімназій та ліцеїв) // Зарубіжна література. – К., 2002. – No 17.
Кулікова Л.Б. Програма з класичної греко-римської міфології. (Для середніх шкіл, гімназій та ліцеїв). – Херсон : Персей, 1999.
Кулікова Л.Б. Сучасна класична європейська освіта ХХ століття. Європейський досвід та традиції // Шлях освіти. – 2002. – No 3. – С. 25-30.