METHODOLOGICAL PREPARATION OF A UNIVERSITY LECTURER AS A PREREQUISITE FOR ENHANCING THE EFFECTIVENESS OF THEIR PROFESSIONAL ACTIVITY
Abstract
A significance of methodological teacher’s training is substantiated in this paper to realize educational aims of teaching, the functions of methodological approaches for organization of teaching process are covered.
References
Зверев И.Д. Межпредметные связи в современной школе / И.Д. Зверев, Н. Максимова. – М. : Педагогика, 1981. – 160 с.
Компетентнісний підхід до навчання учнів фізики / Альманах випускних робіт слухачів курсів підвищення кваліфікації – учителів фізики і астрономії Херсонської області. Випуск 5; заред. В. Шарко. – Херсон : Олді-Плюс, 2005. – 220 с.
Крутский А.Н. Психодидактика среднего образования : монография. – Барнаул : БГПУ, 2008. – 254 с.
Пономарева И.Н. Общая методика обучения биологии : учеб. пособиедлястуд. пед. вузов / И.Н. Пономарева, В.П. Соломин, Г.Д. Сидельникова; Подред. И.Н. Пономаревой. – М. : Издательский центр „Академия”, 2003. – 272 с.
Реалізація особистісно-орієнтованого підходу до навчання учнів фізики / Альманах випускних робіт слухачів курсів підвищення кваліфікації – вчителів фізики і астрономії Херсонської області. Випуск 3; заред. В. Шарко. – Херсон : Олді–Плюс, 2003. – 202 с.
Сериков В.В. Обучение как вид педагогической деятельности : учебное пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений / Сериков В.В.; под ред. В.А. Сластенина, И.А. Колесниковой. – М. : Изд. центр «Академия», 2008. – 256 с.
Сорокин Н.А. Дидактика. – М. : Просвещение, 1974. – 222 с.
Теория и методика обучения физике в школе. Общие вопросы : учеб. пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений / С.Е. Каменецкий, Н.С. Пурышева, Н.Е. Важеевскаяидр.; Под ред. С.Е. Каменецкого, Н.С. Пурышевой. – М. : Изд. центр „Академия”, 2000. – 402 с.
Шамова Т.И. Проблемный подход в обучении / Т.И. Шамова. – Новосибирск, 1969. – 69 с.
Шарко В.Д. Теоретичні засади методичної підготовки вчителя фізики в умовах неперервної освіти : монографія. – Херсон: Вид-воХДУ, 2006. – 400 с.
Шарко В.Д. Методологічні знання як важливий компонент методичної підготовки вчителя фізики // Збірник наукових праць : Спеціальний випуск / Гол. ред. В.Г. Кузь. – К. : Наук. світ, 2003. – С. 312-319.
Шарко В.Д. Рефлексивний підхід до навчання як умова упровадження особистісно-орієнтованих технологій / Педагогічні науки. Зб. наук. праць. – Випуск 32. – Частина 2. – Херсон : Вид-воХДУ, 2002. – С. 190-196.
Шарко В.Д. Синергетичний підхід до організації навчального процесу як шлях підвищення якості методичної підготовки вчителя фізики / Педагогічні науки. Зб. наук. праць. – Випуск 42. – Херсон : Вид-воХДУ, 2006. – С. 396–403.
Шарко В.Д. Методологічні засади сучасного уроку : посібник для керівників шкіл, вчителів, працівників інститутів після дипломної освіти, студентів. – Херсон : Вид-воХНТУ, 2008. – 112 с.