ПЛАНУВАННЯ І УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКУ У КУРСАНТІВ ЕЛЕМЕНТІВ ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Abstract
У статті викладені складові компоненти поняття «Творчі здібності», вказані шляхи їх розвитку. Цілеспрямована і систематична робота по плануванню розвитку творчих здібностей дозволить сформувати у курсантів стійкі компоненти творчого стилю мислення.
The components of the concept ‘creative abilities’ are specified and the ways for their development are defined. Purposeful and systematic work on planning the development of cadets’ creative abilities will allow forming stable components of the cadets’ creative thinking style.
References
Альтшуллер Г. С. Творчество как точная наука / Г. С. Альтшуллер. – М., 1979. – 175 с.
Лисенко В. І. Планування і управління розвитку особистості – один із засобів реалізації практичної спрямованості навчального процесу : Матеріали Всеукраїнської науково-методичної конференції / В. І. Лисенко. – Херсон : Айлант, 2003. – Вип. 6. – 410 с.
Лук А. Н. Психология творчества / А. Н. Лук. – М. : Наука, 1978. – 126 с.
Мистецтво життєтворчості особистості : науково-методичний посібник у двох частинах. Ч. 2. – К. : ІЗМН, 1997. – 936 с.
Шамова Т. И. Управление познавательным процессом в адаптивной школе / Т. И. Шамова, Т. М. Давиденко. – М. : Центр «Педагогический поиск», 2001. – 384 с.
Лисенко В. І. Планування і управління розвитку особистості – один із засобів реалізації практичної спрямованості навчального процесу : Матеріали Всеукраїнської науково-методичної конференції / В. І. Лисенко. – Херсон : Айлант, 2003. – Вип. 6. – 410 с.
Лук А. Н. Психология творчества / А. Н. Лук. – М. : Наука, 1978. – 126 с.
Мистецтво життєтворчості особистості : науково-методичний посібник у двох частинах. Ч. 2. – К. : ІЗМН, 1997. – 936 с.
Шамова Т. И. Управление познавательным процессом в адаптивной школе / Т. И. Шамова, Т. М. Давиденко. – М. : Центр «Педагогический поиск», 2001. – 384 с.
Published
2011-12-26
Section
Статті