ОСОБЛИВОСТІ РОЗРАХУНКУ ТЕХНІКО-ЕКОНОМІЧНИХ ПОКАЗНИКІВ КОНСТРУКЦІЙ ПЛАВУЧИХ КОМПОЗИТНИХ ДОКІВ ЗІ ЗМЕНШЕНОЮ КІЛЬКІСТЮ НАБОРУ У ПОНТОНІ

https://doi.org/10.33815/2313-4763.2019.2.21.044-050

  • К. В. Кириченко
Ключові слова: композитний плавучий док, залізобетонний понтон, техніко-економічний аналіз

Анотація

Розглянуто особливості розрахунку техніко-економічних показників для визначення ефективності спроєктованих морських плавучих засобів. Представлено алгоритм визначення економічного ефекту, що одержується при побудові композитного доку зі зменшеною кількістю набору у понтоні при порівнянні з композитним доком традиційної конструкції. Результати розрахунку за представленими залежностями дозволяють стверджувати, що впровадження розробленої конструкції понтону доку та удосконаленої технології побудови композитних плавучих доків дає змогу знизити витрати на матеріали та зменшити трудомісткість при побудові доків. Отримані залежності для оцінки економічних характеристик, з урахуванням специфіки конструкцій плавучих доків, дають змогу на етапі конструювання створити якісну математичну модель для визначення параметрів залізобетонних понтонів композитних доків при раціоналізації конструкцій плавучих композитних доків.

Посилання

Rashkovskyi, A. S., Slutskiy, N. G., Konnov, V. N., Shchedrolosiev, A. V., & Uzlov, O. N. (2015). Proektirovanie, tekhnologiya i organizaciya stroiteljstva kompozitnihkh plavuchikh dokov: monografiya. Nikolaev, 22–38.
Shchedrolosiev, A. V., & Kyrychenko, K. V. (2018). Analiz sostoyaniya stroitel`stva plavuchikh dokov. Azerbaijan State Marine Academy, 1, 48–58.
Rashkovskyi, A. S., & Neyjman, V. M. (2017). Sovershenstvovanie podgotovki proizvodstva dlja stroitel’stva kompozitnyh plavuchih sooruzhenij. Naukovyi visnyk Khersonskoi derzhavnoi morskoi akademii, 1 (16), 192–201.
Neyjman, V. M. (2017). (2007). Obespechenie kachestva stroitel’stva kompozitnyh plavuchih dokov. Zbirnyk naukovykh prats NUK, 1, 3–9.
Rashkovskyi, A., Ermakov, D. & Dong, Z. (2014). Innovative technologies in composite floating docks construction. Shipbuilding and marine infrastructure, 2, 93–102.
Mishutin, N. V., & Mishutin, A. V. (2002). Zhelezobetonnye plavuchie sooruzheniya i perspektivy ih ispol’zovaniya. Visnyk ODABA, 6, 181–186.
Kyrychenko, K., Yahlytskyi, Yu., Schedrolosiev, O. (2019). Methods of improvement of the design and construction technology of composite docks. Shipbuilding and Marine Infrastructure, 2 (10), 36–47.
Chernetskaya, Yu.A. (2012). Metody bahatokryterialnoi optymizatsii struktury kapitalu pidpryiemstva. Naukovyi visnyk. Odeskyi natsionalnyi ekonomichnyi universytet. Vseukrainska asotsiatsiia molodykh naukovtsiv. Nauky: ekonomika, politolohiia, istoriia, 10 (162), 100–110.
Schedrolosiev, O., Yahlytskyi, Yu., Kyrychenko, K. (2019). Selection of a generalized efficiency criterion for the designing and technology of composite dock building. Theoretical and applied questions of mathematics, mechanics and computer science: materials of the international scientific conference. Kazakhstan, 165–166.
Slutskiy, N. G. (2007). Sravnitelnyy tekhniko-ekonomicheskiy analiz stroitelstva tselnometallicheskikh i kompozitnykh plavuchikh. Zbirnyk naukovykh prats NUK, 2 (413), 34–41.
Slutskiy, N. G. Rashkovskiy, A. S., Ermakov, D. V. (2007). Ekonomicheskaya effektivnost stroitelstva i ekspluatatsii kompozitnykh plavuchikh dokov bolshoy podyemnoy sily. Zbirnyk naukovykh prats «Ekonomika: problemy teorii ta praktyky». 232, 614–621.
Schedrolosiev, O., Korostylov, L., Klymenkov, S., Uzlov, O., Kyrychenko, K. (2018). Improvement of the structure of floating docks based on the study into the stressed­deformed state of pontoon. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 6, 7 (96), 26–31.
Опубліковано
2019-12-05