УЗАГАЛЬНЕНА МОДЕЛЬ АНАЛІЗУ ІНЖЕНЕРНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

  • П. С. Носов Одеський національний політехнічний університет
Ключові слова: зв'язкі між інженерними та спеціальними дисциплінами, експертні системи, суб'єктивний вплив

Анотація

У роботі розглядається модель аналізу інженерної підготовки студентів. Модель спрямована на зміцнення зв'язків теорії і практики в навчальному процесі. На основі фрагментації навчального матеріалу на блоки – навчальні елементи, з'явилася можливість відстежити їх зв'язки, що визначають пріоритети студента. Обробка отриманої інформації за допомогою розробленої експертної системи з нечітким виведенням Мамдані і принципом В. Парето дозволило визначити тенденції розвитку інженерної підготовки. Прогноз на основі марковських дискретних ланцюгів дозволив отримати ймовірну статичну модель переходу між станами інженерної підготовки студента.

Посилання

Растригин Л.А., Эренштейн М.Х. Адаптивное обучение с моделью обучаемого. – Рига : Знание, 1988. – 160 с.

Ковалев И.В., Ступина А.А., Суздалева Е.А. Информационно-алгоритмическое обеспечение мультилингвистической обучающей технологии : материалы 4-й региональной НМК [«Современное образование: массовость и качество»]. – Томск : ТГУСУР, 2001. – С. 98–99.

Солсо Р. Когнитивная психология. – 6-еизд. – СПб. : Питер, 2006. – 589 с.

Носов П.С., Яковенко О.Є., Тонконогий В.М. Використання компонентів мислення експертними системами, як фактору адаптивного впливу в автоматизованих навчальних системах : труды Одес. политехн. ун-та. – Одеса : ОНПУ, 2005. – Спецвыпуск. – С. 101–105.

Леоненков А.В. Нечеткое моделирование в среде MATHLAB иfuzzyTECH. – СПб. : БХВ-Петербург, 2005. – 736 с. 6. Портенко Н.И., Скороход А.В., Шуренков В.М. Марковские процессы // Итоги науки и техники. Современные проблемы математики. – М. : ВИНИТИ, 1989. – 248 с.

Опубліковано
2009-11-24