МЕТОДОЛОГІЧНА ПІДГОТОВКА ВИКЛАДАЧА ВНЗ ЯК УМОВА ПІДВИЩЕННЯ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ ЙОГО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Анотація
У статті обґрунтовується значення методологічної підготовки вчителя для реалізації освітніх цілей навчання, розкриваються функції методологічних підходів до організації навчального процесу.
Посилання
Зверев И.Д. Межпредметные связи в современной школе / И.Д. Зверев, Н. Максимова. – М. : Педагогика, 1981. – 160 с.
Компетентнісний підхід до навчання учнів фізики / Альманах випускних робіт слухачів курсів підвищення кваліфікації – учителів фізики і астрономії Херсонської області. Випуск 5; заред. В. Шарко. – Херсон : Олді-Плюс, 2005. – 220 с.
Крутский А.Н. Психодидактика среднего образования : монография. – Барнаул : БГПУ, 2008. – 254 с.
Пономарева И.Н. Общая методика обучения биологии : учеб. пособиедлястуд. пед. вузов / И.Н. Пономарева, В.П. Соломин, Г.Д. Сидельникова; Подред. И.Н. Пономаревой. – М. : Издательский центр „Академия”, 2003. – 272 с.
Реалізація особистісно-орієнтованого підходу до навчання учнів фізики / Альманах випускних робіт слухачів курсів підвищення кваліфікації – вчителів фізики і астрономії Херсонської області. Випуск 3; заред. В. Шарко. – Херсон : Олді–Плюс, 2003. – 202 с.
Сериков В.В. Обучение как вид педагогической деятельности : учебное пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений / Сериков В.В.; под ред. В.А. Сластенина, И.А. Колесниковой. – М. : Изд. центр «Академия», 2008. – 256 с.
Сорокин Н.А. Дидактика. – М. : Просвещение, 1974. – 222 с.
Теория и методика обучения физике в школе. Общие вопросы : учеб. пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений / С.Е. Каменецкий, Н.С. Пурышева, Н.Е. Важеевскаяидр.; Под ред. С.Е. Каменецкого, Н.С. Пурышевой. – М. : Изд. центр „Академия”, 2000. – 402 с.
Шамова Т.И. Проблемный подход в обучении / Т.И. Шамова. – Новосибирск, 1969. – 69 с.
Шарко В.Д. Теоретичні засади методичної підготовки вчителя фізики в умовах неперервної освіти : монографія. – Херсон: Вид-воХДУ, 2006. – 400 с.
Шарко В.Д. Методологічні знання як важливий компонент методичної підготовки вчителя фізики // Збірник наукових праць : Спеціальний випуск / Гол. ред. В.Г. Кузь. – К. : Наук. світ, 2003. – С. 312-319.
Шарко В.Д. Рефлексивний підхід до навчання як умова упровадження особистісно-орієнтованих технологій / Педагогічні науки. Зб. наук. праць. – Випуск 32. – Частина 2. – Херсон : Вид-воХДУ, 2002. – С. 190-196.
Шарко В.Д. Синергетичний підхід до організації навчального процесу як шлях підвищення якості методичної підготовки вчителя фізики / Педагогічні науки. Зб. наук. праць. – Випуск 42. – Херсон : Вид-воХДУ, 2006. – С. 396–403.
Шарко В.Д. Методологічні засади сучасного уроку : посібник для керівників шкіл, вчителів, працівників інститутів після дипломної освіти, студентів. – Херсон : Вид-воХНТУ, 2008. – 112 с.