ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ АКТИВІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ У ВИЩИХ ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

  • О. М. Овчарук Херсонський державний морський інститут
  • Н. Г. Скиба Херсонский национальный технический университет
Ключові слова: невпевненість студентів, узагальнення, спрощення, дедукція, вузловий принцип, індивідуальна робота, психологічне стимулювання

Анотація

Розкриваються причини неузгодженості між наявним рівнем підготовки студентів до навчання у ВНЗ і підвищенням вимог до інженерної підготовки фахівців. Доводиться, що подолати конфлікт наявного інтелекту і зростаючих вимог до вивчення техніки можна шляхом удосконалення навчального матеріалу і більш тісного співробітництва викладача зі студентом.

Посилання

Болонський процес: документи / Уклад. З.І. Тимошенко та інші. – К.: Вид-во Європ. ун-ту, 2004. – 169 с.

Варій М.Й., Ординський В.П. Основи психології і педагогіки : навчальний посібник. – К.: Центр учбової літератури, 2007. – 376 с.

Максименко С.Д. Загальна психологія: навчальний посібник. – К.: Центр учбової літератури, 2004. – 272 с.

Мороз О.Г., Падалка О.С., Юрченко В.І. Педагогіка і психологія вищої школи. – К.: НПУ, 2003. – 267 с.

Подласый И.П. Педагогика. Новый курс : учеб. для студентов высших учебных заведений: в 2-х кн. – М.: Владос, 2002. – 576 с.

Смирнов С.Д. Педагогика и психология высшего образования : От деятельности к личности : учебное пособие. – М.: Академия, 2005. – 400 с.
Опубліковано
2010-07-02