БЕЗПЕКА ЕРГАТИЧНОЇ СИСТЕМИ
Ключові слова:
ергатична система, безпека мореплавання, система динамічного позиціонування, теорія ймовірності
Анотація
На основі аналізу ергодичного марківського процесу розроблено математичну модель, що за допомогою системи диференціальних рівнянь Колмогорова-Чепмена обчислює ймовірність безпечного функціонування ергатичної системи. Математичну модель було програмним чином реалізовано у системі програмування Matlab з використанням пакету Simulink.
Посилання
1. IMCA M 182. International Guidelines for The Safe Operation of Dynamically Positioned Offshore Supply Vessels. – IMCA, London, 2006. – 52 p.
2. Det Norske Veritas. DNV Rules for Classification of Ships [Електронний ресурс] : Det Norske Veritas, Oslo, Norway: 2005. – електрон. опт. диск (CD-ROM): цв; 12 см. –
Систем. вимоги: Windows 95/98/NT/2000/XP. Acrobat Reader.
3. Safe Management and Operation of Offshore Support Vessel. – UK Offshore Operators Association/Chamber of Shipping, London, 2002. – 100 p.
4. IMCA M 178. FMEA Management Guide. / IMCA, London, 2005. – 16 p.
5. 5.IMCA M 103. Guidelines for The Design and Operation of Dynamically Positioned Vessels. / Rev. 1. – IMCA, London, 2007. – 70 p.
6. IMCA M 117 The Training and experience of Key DP Personnel. – IMCA, London, 2006. – 42 p.
2. Det Norske Veritas. DNV Rules for Classification of Ships [Електронний ресурс] : Det Norske Veritas, Oslo, Norway: 2005. – електрон. опт. диск (CD-ROM): цв; 12 см. –
Систем. вимоги: Windows 95/98/NT/2000/XP. Acrobat Reader.
3. Safe Management and Operation of Offshore Support Vessel. – UK Offshore Operators Association/Chamber of Shipping, London, 2002. – 100 p.
4. IMCA M 178. FMEA Management Guide. / IMCA, London, 2005. – 16 p.
5. 5.IMCA M 103. Guidelines for The Design and Operation of Dynamically Positioned Vessels. / Rev. 1. – IMCA, London, 2007. – 70 p.
6. IMCA M 117 The Training and experience of Key DP Personnel. – IMCA, London, 2006. – 42 p.
Опубліковано
2017-01-27
Розділ
МОРСЬКИЙ ТА РІЧКОВИЙ ТРАНСПОРТ