ГІБРИДНА МОДЕЛЬ ЛЕВІТАЦІОННОЇ СИЛИ МАГНІТОЛЕВІТУЮЧОГО ПОЇЗДА
Анотація
Реалізація левітаційної сили (ЛС) магнітолевітуючого поїзда (МЛП) відбувається у процесі взаємодії магнітних полів токів надпровідних поїздних (НПК) та короткозамкнутих путьових контурів (КПК), які є елементами левітаційного вузла (ЛУ ).Виходячи з цього, ціллю дослідження є одержання коректного опису такої взаємодії. На сучасному етапі, основним та найбільш універсальним інструментом аналізу та синтезу процесів і систем є їхнє математичне і, зокрема, комп’ютерне моделювання. Методика. У той же час, радикальні преваги цього інструмента роблять ще більш важливою прецізіонність вибору конкретної методики проведення дослідження. Особливу актуальність це має по відношенню до настільки великих та складних систем, якими є МЛП. З цієї причини, у роботі особливу увагу приділено аргументованому обґрунтуванню вибору селективних особливостей дослідницької парадигми. Результати. Результати аналізу існуючих версій моделі процесу реалізації ЛС свідчать про те, що кожна з них, поряд з перевагами, має й суттєві недоліки. У зв’язку з цим, одним з основних результатів дослідження повинне явитися побудування математичної моделі вказаного процесу, яка б зберегла переваги згаданих версій, але була б свобідною від їхніх недоліків. У роботі аргументовано обґрунтована раціональність використанням, для цілей дослідження ЛС поїзда, інтегративної холістичної парадигми, яка б асимілювала переваги теорій електричних ланцюгів та магнітного поля. Наукова новизна. Пріоритетність створення такої парадигми, а також відповідної версії моделі реалізації ЛС складають наукову новизну дослідження. Практична значимість. Основним проявом практичної значимості роботи є можливість, у випадку використання її результатів, суттєвого підвищення ефективності динамічних досліджень МЛП при одночасному зниженні їхньої ресурсоємності.
Посилання
Высокоскоростной магнитный транспорт с электродинамической левитацией / [. Дзензерский В. А, Омельяненко В. И., Васильев С. В. И др.]. – К. : Наук. думка, 2001. – 479 с.
Magnetic suspension applications on the railway traction for high speed maglev trains / [M. Dumitrescu, V Ştefan, C. Pleşcan and othe.] // Bulletin of the Transylvania University of Braşov. – 2015. CIBv – Vol. 8 (57) Special Issue № 1. – P. 233–244.
Wairagade A. K. R. Magnetic Levitation Train / A. K. R. Wairagade, M. B. H. Balapure, P. Ganer // Journal for Research – 2015. – Vol. 01. – Iss. 08. – P. 1– 4
Review on Development and Analysis of Maglev Train / [G. K. Tandan, P. K. Sen, G. Sahu and othe.] // International Journal of Research in Advent Technology – 2015. – Vol. 3, № 12 – P. 14 – 17.
Сипайлов Г. А. Электрические машины (специальный курс) / Сипайлов Г. А., Кононенко Е. В., Хорьков К. А. – М.: Высш. шк., 1987. – 287 с.
Львович А. Ю. Электромеханические системы / Львович А. Ю. – Л. : Изд-во ЛГУ, 1989. – 296 с.
Копылов И. П. Математическое моделирование электрических машин / Копылов И. П. – М. : Высш. шк., 2001. – 327 с.
Бессонов Л. А. Теоретические основы электротехники: Электрические цепи / Бессонов Л. А. – М. : Высш. шк., 1996. – 578 с.
Арменский Е. В. Единая теория электрических машин / Е. В. Арменский, И. В. Кузина – М. : Изд-во Московск. ин-та электрон. машиностроен., 1975. – 256 с.
Крон Г. Применение тензорного анализа в электротехнике / Крон Г. – М., Л. : Госэнергоиздат, 1955. – 275 с.
Рашевский П. К. Риманова геометрия и тензорный анализ / Рашевский П. К. – М. : Наука, 1967. – 644 с.
Панфилов В. А. Электрические измерения / Панфилов В. А. – М. : Издат. дом «Академия», 2006. – 288 с.
Корн Г. Справочник по математике для научных работников и инженеров / Г. Корн, Е. Корн – М. : Наука, 1973. – 831 с.
Бирюков В. А. Магнитное поле прямоугольной катушки с током / В. А. Бирюков, В. И. Данилов // Журнал технической физики. – 1961. – Т. XXXI, № 4. – С. 428–435.