РЕДУКЦИОННЫЙ ПОДХОД К МОДЕЛИРОВАНИЮ УПРАВЛЕНИЙ МАГНИТОЛЕВИТИРУЮЩЕГО ПОЕЗДА
Анотація
Тягова (ТС), левітаційна (ЛС) і спрямовуюча (СС) сили магнітолевітуючого поїзда (МЛП) є його основними управліннями. Вони виникають у процесі польових взаємодій надпровідних рухомих (НРК), трифазних нерухомих (ТНК), а також дискретних колійних (ДКК) контурів. Метою даного дослідження є редукування опису згаданих управлінь. Методика. Одним з найбільш універсальних інструментів дослідження електромеханічних процесів є їхнє математичне і, зокрема, комп’ютерне моделювання. Переваги цього інструменту роблять ще більш важливою селективність вибору методики проведення дослідження. Особливої актуальності це набуває по відношенню до настільки великих і складних систем, якими є МЛП. Тому особливу увагу в роботі приділено синтезу дослідницької парадигми. Результати. НРК рухаються щодо ТНК та ДКК. При традиційному підході до розгляду досліджуваних процесів, це призводить до нестаціонарності моделей, які їх описують і, як наслідок, – до істотного ускладнення вивчення динаміки МЛП. Пропонований редукційний підхід до моделювання дозволяє нівелювати вказане утруднення. Наукова новизна. Пріоритетність створення такої парадигми становить наукову новизну дослідження. Практична значущість. Основним проявом практичної значущості роботи є можливість, у разі використання її результатів, істотного підвищення ефективності динамічних досліджень МЛП при одночасному зниженні їхньої ресурсоємності.
Посилання
Bessonov L. A. (1996) Teoreticheskie osnovy jelektrotehniki: Jelektricheskie cepi. Moscow : Vish. shk.
Sipajlov G. A, Kononenko E. V. & Hor’kov K. A. (1987) Jelektricheskie mashiny (special’nyj kurs). Moscow : Vish. shk.
Kron G. (1955) Primenenie tenzornogo analiza v jelektrotehnike. Moscow, Leningrad: Gosenergoizdat.
Rashevskij P. K. (1967) Rimanova geometrija i tenzornyj analiz. Moscow : Nauka.