ВИКОРИСТАННЯ НОВІТНІХ ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ РЕАЛІЗАЦІЇ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ ПРИ ВИВЧЕННІ КУРСІВ «ГЛОБАЛЬНИЙ МОРСЬКИЙ ЗВ’ЯЗОК ДЛЯ ПОШУКУ ТА РЯТУВАННЯ» ТА «ЕКСПЛУАТАЦІЯ СУДНОВИХ СИСТЕМ РАДІО ТА СУПУТНИКОВОГО ЗВ’ЯЗКУ»
Анотація
Ефективність реалізації компетентнісного підходу забезпечується рішенням сукупних задач, головними з яких є мотивація особистісного та професійного розвитку курсанта, формування у нього компетенцій щодо професіональної діяльності в морській галузі. Проблеми компетентності спеціалістів у морської галузі сьогодні постають найгостріше, тому підвищення конкурентноспроможності молодих спеціалістів пов’язано з втіленням компетентністного підходу у професійній підготовці. Метою статті є використання новітніх освітніх технологій для реалізації компетентнісного підходу при вивченні курсів «Глобальний морський зв’язок для пошуку та рятування» й «Експлуатація суднових систем радіо та супутникового зв’язку». У статті запропоновано використання новітніх освітніх технологій для реалізації компетентнісного підходу при вивченні курсів «Глобальний морський зв’язок для пошуку та рятування» й «Експлуатація суднових систем радіо та супутникового зв’язку». У статті доведена необхідність використання новітніх технологій для ефективної підготовки спеціалістів морської галузі, на основі компетентнісного підходу, з дисциплін «Глобальний морський зв’язок для пошуку та рятування» й «Експлуатація суднових систем радіо та супутникового зв’язку».
Посилання
Закон України «Про вищу освіту» // Урядовий кур’єр. – 13.08.2014. – № 146.
Devisilov V. A. Standards of Higher Professionsl Education of Competence format – the structure and content / V. A. Devisilov // Higher education today. – 2008. – № 9.
Зимняя И. А. Ключевые компетентности как результативно-целевая основа компетентностного подхода в образовании / И. А. Зимняя – М. : Исследовательский центр проблем качества подготовки специалистов, 2004.
Bloom B. S., Engelhart M. D., Furst E. J., Hill W. H.; Krathwohl D. R. Tax onomy of educational objectives : The classification of educational goals. Handbook I: Cognitive domain. – New York : David McKay Company, 1956.
Коркин А. М. Особенности инженерного образования морских радиоспециалистов / А. М. Коркин // Известия Балтийской государственной академии рыбопромыслового флога. – 2013. – № 2/24. – С.107-120.
Кудрявцев Т. В. Психология технического мышления / Т. В. Кудрявцев. – М. : Педагогика, 1975. – 303 с.
Рогинский В. М. Азбука педагогического вуза : пособие для начинающих преподавателей технического вуза / В. М. Рогинский. – М. : Высшая школа, 1990. – 112 с.
Мелецинек А. Инженерная педагогика / А. Мелецинек. – М. : МАДИ (ТУ), 1998. – 185 с.
Басова Н. В. Педагогика и практическая психология / Н. В. Басова. – Ростов-на-Дону : Феникс, 1999.