АНАЛІЗ РЕЖИМІВ РОБОТИ ТА РОЗРАХУНОК ОСНОВНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ДИФЕРЕНЦІАЛЬНОГО ПРИВІД-ГЕНЕРАТОРНОГО АГРЕГАТУ

  • І. М. Іщенко Херсонська державна морська академія
  • В. В. Черненко Херсонська державна морська академія
  • О. Ю. Клементьєва Херсонська державна морська академія
Ключові слова: валогенератор, диференціальний привід-генераторний агрегат, розрахунок режимів роботи

Анотація

У статті розглядаються умови доцільності використання валогенераторів на суднах різних типів, а також можливість використання валогенераторів у режимі руху при живленні їх від автономних дизель-генераторів. Наявність валогенератора зменшує число автономних дизель-генераторів, знижує вартість виробленої електроенергії, витрати на ремонт і обслуговування, а також рівень шуму у машинному відділенні. У роботі проведений аналіз і визначено основні характеристики валогенераторної установки на основі диференціального привід-генераторного агрегату комбінованого пропульсивного комплексу. В якості прикладу розглянуто диференціальний
асинхронно-синхронний генераторний агрегат стабільної частоти при змінній швидкості обертання – «супероксівар». У результаті дослідження автори дійшли висновку, що застосування диференційного привід-генераторного агрегата дозволяє відносно легко вирішити задачу пуску вало-генераторної установки в режимі двигуна, а також забезпечити стабілізацію частоти обертання при роботі в режимі генератора.

Посилання

Пахомов Ю. А. Судовые энергетические установки с двигателями внутреннего сгорания / Ю. А. Пахомов. – М. : ТрансЛит, 2007. – 528 с.

Григорьев А.В. Современные и перспективные судовые валогенераторные установки / А. В. Григорьев, В. А. Петухов. – СПб. : Изд-во ГМА им. адм. С.О. Макарова, 2009. – 176 с.

Жийкин В. Б. Теория и устройство корабля / В. Б. Жийкин. – СПб., 2002. – 336 с.

Опубліковано
2014-08-26