ФОРМАЛІЗАЦІЯ ЗАДАЧІ ОПТИМІЗАЦІЇ ІНДИВІДУАЛИЗОВАНОГО КОМП’ЮТЕРИЗОВАНОГО НАВЧАННЯ

  • A. Є. Соколов Херсонський національний технічний університет
Ключові слова: моделювання, інформаційні технології, динамічна система, активна система, індивідуалізована комп’ютеризована система навчання, інформаційний простір, норма, ентропія

Анотація

Розглядається процес самостійного навчання, здійснюваний за допомогою індивідуалізованої комп’ютеризованої системи навчання. Навчання розглянуто як стохастичний процес, побудовано інформаційну модель цього процесу. Виконано формалізацію задачі оптимізації індивідуалізованого комп’ютеризованого навчання із застосуванням побудованої динамічної моделі.

Посилання

Герщунский Б. С. Компьютеризация в сфере образования: Проблемы и перспективы / Б. С. Герщунский – М. : Педагогика, 2000. – 264 с.

Бабанский К. Ю. Оптимизация процесса обучения / К. Ю. Бабанский – М. : Наука 1977. – 187c.

Соколов А. Е. Моделирование процесса обучения с использованием моделей обучаемого и обучающегося / А. Е. Соколов // Проблеми інформаційних технологій. – 2009. – № 2 (006). – С. 154-157.

Ткач В. А. Оптимизация динамики процесса накопления знаний / В. А. Ткач, А. Е. Соколов // Вестник Херсонского национального технического университета. – 2011. – № 4 (43). – С. 222-224.

Соколов А. Є. Комбінована модель управління процесом комп’ютеризованого навчання / А. Е. Соколов // Вісник Житомирського державного технологічного університету. – 2010. – № 1 (52). – С. 157-160.

Касьянов В. О. Суб’єктивний аналіз : монографія / В. О. Касьянов – К. : НАУ, 2007. – 512 с.
Опубліковано
2012-11-26