РЕАЛІЗАЦІЯ ОСНОВНИХ ПРИНЦИПІВ БОЛОНСЬКОЇ ДЕКЛАРАЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ З ЕКСПЛУАТАЦІЇ ТРАНСПОРТНИХ СИСТЕМ
Анотація
Описана роль реалізації основних принципів Болонської декларації щодо удосконалення підготовки фахівців у сфері експлуатації транспортних систем – це, в першу чергу, переосмислення структури і нові принципи організації навчального процесу, створення всіх умов для повноцінної самостійної роботи студентів, новий тип відносин між викладачем і студентом, нові «технології» оволодіння знаннями, неможливість застосування репродуктивних методів навчання.
Implementation of basic principles of Bologna declaration in terms of improvement of training specialists in operating transport systems is described: first of all, reconsideration of the structure and new principles of organizing the training process, developing conditions for student independent work, new type of relations between teacher and student, new «technologies» of mastering knowledge, impossibility of applying reproductive methods of teaching.
Посилання
Бадмаев Б. Ц. Психология и методика ускоренного обучения / Б. Ц. Бадмаев. М. : Владос, 1998. 86 с.
Казанчан А. К. Методологічну концепцію діалектичної єдності теорії і практики – в повсякденне життя (на прикладі навчального процесу з креслення) / А. К. Казанчан // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції : Становлення якісного освітянського середовища як об’єкт педагогічного дослідження. – Херсон : Айлант, 2006. – вип. 9. – С. 266 - 269.
Казанчан А. К. Підвищення якості навчального процесу у світлі принципів Болонського процесу / А. К. Казанчан, А. О. Молчанов // Науковий вісник ХДМІ : науковий журнал. – Херсон : ХДМІ, 2009. – С. 82 - 90.
Казанчан А. А. Кредитно-модульно-компетентнісна організація навчання у вищій школі / А. А.Казанчан, А. К.Казанчан // Науковий вісник ХДМІ : науковий журнал. – Херсон : ХДМІ, 2010. – № 1(2). – С. 162 - 173.