ДОСЛІДЖЕННЯ ВИКОРИСТАННЯ ГАЗОВОГО КОНДЕНСАТУ В БЕНЗИНОВИХ ДВИГУНАХ ВНУТРІШНЬОГО ЗГОРЯННЯ

  • В. С. Дмитренко Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу
  • Л. І. Гаєва Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу
  • В. В. Негри Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу
  • І. М. Федик Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу
Ключові слова: альтернативне паливо, газовий конденсат, двигун, відхідні гази, alternative fuel, gas runback, engine, exhaust-gas

Анотація

В Україні існує проблема зменшення витрати моторних палив в бензинових двигунах внутрішнього згоряння. Вирішується ця проблема шляхом використання газового конденсату в якості альтернативного палива, що має високі фізико-хімічні і експлуатаційні показники і забезпечує збільшення моторесурсу двигуна в 1,5 рази.

 

There is a problem of diminishing expendire of agile fuels in petrol combustion engines in Ukraine. This problem can be solved by using gas runback as alternative fuel which has high physical, chemical and operating indexes and provides increase in motor potential of the engine by 1,5 times.

Посилання

Великовський А. С. Газоконденсатные месторождения / А. С. Великовский, В. В. Юшкин. – М., 1959.

Руководство по добыче, транспорту и переработке природного газа. – М., 1965.

Гаєва Л. І. Використання експлуатаційних матеріалів і економія паливно-енергетичних ресурсів [Текст] /Л. І. Гаєва, М. В. Гордійчук. – Івано-Франківськ : Факел, 2001. – 274 с.

Дудченко О. А. Технічна експлуатація і обслуговування. Технологія : Підручник / О. А. Дудченко. – К. : Вища шк., 2007. – 527 с.

Горючие, смазочные материалы [Текст] : энциклопедический толковый словарь-справочник [ред.-упоряд. М. Школьников]. – М. : Техинформ, 2007. – 545 с.

ДСТУ 4277-2004. Норми і методи вимірювань вмісту оксиду вуглецю та вуглеводнів у відпрацьованих газах автомобілів з двигунами, що працюють на бензині або газовому паливі. – К., 2004. – 8 с.
Опубліковано
2011-07-26